woensdag 16 juli 2014

Twinkle Star

TWINKLE STAR ELF

Het nieuwe Herfst Kerst assortiment is dan nu ook verkrijgbaar. Altijd leuk om te horen hoe mensen het weer vinden. Ik kreeg al te horen, dat een aantal dames de spulletjes mee nemen naar de camping. Dan kunnen ze op tijd met de kerstkaarten beginnen. Dus ik ben niet de enigste, die in de stralende zon bezig is met kerstkaarten.
Op dit moment ben ik lekker druk met stempelen. Vandaar dat ik deze kaart even laat zien.
Ik maak de achtergrond ook met stempelkussens. Ik stempel daarna het figuurtje. En tot slot kleur ik dat maar heel lichtjes in.

Een vraag die ik vaak krijg is: waarom er bij mij geen vlekken te zien zijn.
Dat komt, omdat ik net als met het inkleuren, met hele dunne laagjes kleur werk. Erbij kan altijd..... eraf halen is moeilijk vooral met inkt....
Je dept met het sponsje op je stempelkussen. Neem niet teveel inkt op.
Heel belangrijk is, dat je daarna eerst op de 'onderlegger' naast het papier een aantal keren dept, om de inkt te verdelen. Dan maak je wrijvende bewegingen vanaf de onderlegger over het papier. Steeds verder naar de binnenkant. 
Als je de kleur niet voldoende vindt, kun je er weer met de spons overheen, totdat de kleur naar je zin is.
Het duurt even, je hebt geduld nodig, maar je voorkomt dan wel donkere vlekken.
Dus op de camping, met wat meer tijd dan gewoon, is het misschien wel een leuke techniek om uit te proberen......

 
Materialen:
* LeCreaDesign® clearstamp: 55.9791 Twinkle Star
* LeCreaDesign® Designpapier; 51.0058 Green & blue
* LeCreaDesign® lintje 86.9272 goud
* Kaartkarton: creme, donker blauw
* Inkt: Teal zeal, summer sky, angel pink.
Voor materialen zie: www.leanecreatief.com
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten