woensdag 4 februari 2015

Achtergrondjes

ACHTERGRONDJES

Bij deze kaart heb ik de embossingfolder van de narcis gebruikt als achtergrondje. In plaats van kaart karton heb ik voor een vierkant van het designpapier gebruikt. Het gemarmerde papier is daar heel geschikt voor. Om het motief wat duidelijker uit te laten komen, kun je met een sponsje en stempelinkt heel voorzichtig over de geƫmboste delen 'aaien'.
Ik zeg altijd: breng steeds een dun laagje inkt aan, erbij kan altijd...... teveel haal je niet zomaar weg.

Op het kleine kaartje heb ik het gras gestempeld, als achtergrond voor de narcis zelf (Multi die).
Daarna heb ik op en over de rand met een hele lichte kleur groen gestempeld. Tot slot heb ik de randjes met een sponsje en inkt van een kleurtje voorzien.
Kortom een kaartje met twee manieren om een achtergrondje te maken.

 
Materialen:

* Lea'bilitie:  Multi die 45.0379 flower 007 daffodil
* Embossingfolder: 35.0232 Daffodils
* Clearstamp: 55.0409 grass
Voor materialen zie: www.leanecreatief.com

1 opmerking: