woensdag 29 juni 2016

Facebook

FACEBOOK AVONTUUR

Een website, een weblog, daar ben ik nu al heel wat jaartjes mee vertrouwd. Het enige waar ik nog niet aan was begonnen is een facebook pagina.
Zoals heel veel mensen tegen me zeiden: het is gemakkelijk en je moet er een keer gewoon mee beginnen!!
Vandaar dat het er ook maar eens van moest komen......  Afgelopen week heb ik me dan ook in het facebook avontuur gestort. Er is nu ook een facebook pagina.

Zal ook eerlijk bekennen: die eerste stapjes zijn natuurlijk heel spannend. Maar de start is gemaakt en de eerste kaarten staan erop.
Voor de mensen die vertrouwd zijn met facebook, die kunnen terecht op:
www.facebook.com/leanecreatief


FACE BOOK ADVENTUREA website, a blog, I am now quite some years familiar with those. The only thing I had not yet started was a facebook page. As many people said to me: it's easy and you should just start one!!
Last week I therefore started my facebook adventure. There is also a facebook page.

I have to confess: the first steps are very exciting.
But the start has been made and I have "posted" the first cards
.
For those who are familiar with Facebook, you might visit:
www.facebook.com/leanecreatief


Geen opmerkingen:

Een reactie posten