woensdag 28 augustus 2019

Uiltjes op een lijntje

UILTJES OP EEN LIJNTJE 

Gezellig op een lijntje, samen een kerstboom tillen, een verjaardagstaart dragen, of samen verhuizen.....
Dat kun je deze uiltjes allemaal laten doen. Het is een kwestie van stempelen, maskeren of uitknippen en lekker combineren. Deze uiltjes kun je namelijk weer allemaal met mijn overige combi stamps combineren.
Zelf vindt ik het heerlijk om eens een avondje lekker te zitten kleuren. Dus ik stempel heel veel items op een aquarel vel. Zo nu en dan knip ik deze afbeeldingen dan allemaal uit. Dat is een leuk werkje als je een keer niet veel 'rommel' op tafel wilt hebben, buiten onder de parasol, of lekker op de bank.
Dan heb ik een lekker voorraadje om heerlijk te spelen en te combineren.
Leuke bijkomstigheid..... als je een keer snel een kaartje klaar moet hebben, ben je ook zo klaar!

OWLS ON A LINE

Cozy on a line, lifting a Christmas tree together, carrying a birthday cake, or moving together .....

You can have all these owls do that. It is a matter of stamping, masking or cutting out and combining nicely. You can combine all these owls with the images of my other combi stamps.
Personally, I love to spend a nice evening coloring. So I stamp a lot of items on a watercolor sheet. Every now and then I cut these images out. That's a nice job if you don't want to have a lot of 'junk' on the table, outside under the parasol, or on the couch.
Then I have a nice supply to play and combine with.

Nice side effect ..... if you have to make a card quickly, you will be ready in no time!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten