maandag 30 juli 2012

Liquid Snow

DE LIQUID SNOW

Ik kreeg een vraag: hoe ik toch zo fijn kan werken met de sneeuw.
De sneeuw zit in een flacon met een tuitje, dat je even afknipt voordat je begint. Het beste is, dat je het afknipt op de plaats waar het tuitje breder wordt.
De sneeuw is een redelijk dikke vloeistof en als je het uit de pen duwt, dan kan het een wat dikkere lijn geven.
Ik voorkom dat meestal, doordat ik met al dit soort materialen met een penseel werk.
* Pak een stukje aluminium folie.
* Doe hier wat sneeuw op, neem een dunne penseel en breng met de penseel een dotje sneeuw op de gewenste plaats.
* Zelf "trek" ik vanuit het dotje met de penseel een lijntje naar de zijkanten, zodat het dotje dun wegloopt.
Op deze manier krijgt u een mooi sneeuweffect.
Het geeft een leuk effect, veel plezier!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten