woensdag 15 april 2015

Verrassende ideeën

VERRASSENDE IDEEËN

Soms komen er opeens zulke mooie kaarten voorbij.....
Zoals bijvoorbeeld de kaarten van Marjolein Zweed. Zij stond op de stempelbeurs in Nijkerk en deed een workshop met de bloesemmal 35.0676 en de Doodle vlinder stempel 55.0638.
Met de techniek om de embossing folder in te kleuren maak je een achtergrond. Daarna stempel je de vlinder erop, die je nogmaals stempelt en uitknipt. Een hele mooie kaart is het resultaat....
Wil je deze techniek ook zelf eens ook uitproberen:  komende weekend 17 en 18 april geeft Marjolein een inloop workshop in haar winkel in Abbekerk! Je kunt dan de blauwe kaart met vlinder maken.

 
Een mooie kleur variatie is deze kaart:


Afgelopen weekend gaf ik een demo bij Do-it Creatief in Elst. Een heerlijke winkel, met een heel uitgebreid assortiment, van hobby tot aan quilten toe. Het was een reuze gezellige dag.
Van Joyce Jansen, een van de dames die een kijkje kwamen nemen, kreeg ik de onderstaande kaart. Voor deze kaart gebruikte ze de Lea'bilitie 45.9593 Tools.  Heel origineel en creatief. Ze vertelde, dat ze dit ook op een canvas ging doen, om cadeau te geven.
Ik heb meteen gevraagd, of ik deze kaart ook even mocht laten zien op mijn blog, om iedereen even te inspireren.



Voor deze en meer materialen zie: www.leanecreatief.com

5 opmerkingen:

  1. Prachtig die vlinder!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Gaby, Marjolein maakt mooie kaarten en de mensen kunnen vaak bij haar in de winkel voor een kaart aanschuiven. Groetjes, Leane

      Verwijderen
  2. Dank je wel voor het laten zien van mijn werkstuk. En bedankt voor je tips! Ik heb ze al veelvuldig gebruikt het weekend.
    Mijn canvas is inmiddels te zien op mijn blog.
    Groetjes Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Joyce,
      Het is ook een mooie kaart! De techniek is ook leuk om te doen. Succes met het kaarten maken.
      Groetjes, Leane

      Verwijderen
  3. Ik vind de uitwerkingen van Marjolein echt super!! Mallen inkleuren met inkt heb ik wel eens gedaan maar dit ziet er anders uit. Zo mooi!
    Groetjes,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen